Min dag.

Hejsan. Eftersom det är nationaldag idag så va vi ju lediga ifrån skolan. Men det glömde väl självklart jag bort. Så jag vaknade väl vi sju och tänkte att det är ju en vanlig skoldag så jag klev upp och fixade mig och ja,allt det där man gör innan skolan. Tur att min pappa stoppade mig precis när jag skulle gå,haha pinsamt..

Men jag gick och la mig igen och vaknade vid tio,låg i sängen till halv 11. Jag och en kompis, Madde heter hon red en sväng idag.Alex förra ägare har två till hästar och Madde tar hand om hennes ponny, dock får han ridas i 30-40min bara, har inte riktigt fattat varför.

En väldig fin dag idag va det faktiskt, solen sken. Det har regnat i en vecka här så det va skönt med lite sol. Alex var ganska så pigg idag faktisk, han är så jäkla krånglig att sätta på sadeln bara, om man spänner sadelgjorden för hårt påengång så tuppar han av, så det tar sin lilla stund. Precist när jag hade hoppat upp så gjorde han en bock,haha det såg nog skit kul ut, min fina prins!


      / Emelie


Kommentarer
Postat av: louise

Vem har gjort eran design? Riktigt snygg!:)

2012-06-07 @ 14:11:10
URL: http://louisehabberstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0