åhhhh....

Hej.Va till stallet en sväng för det hade slutat att regna så jag tänke rida en liten runda. När jag kommer ner till stallet så stod Alex där vid grinden redan så jag tog honom till stallplanen och skulle borsta, tog av han täcket och började på att borsta. Tillslut ser jag vilka sår han har bak vid svansen och under vid hans ja.. Där va dom största såren. Tur så kom Therese ner precis och hjälpte mig att göra rent, såg även att han har mygg, Jippie,, Något mer som ska gå fel när det ändå är igång? :)

Han hade även ett sår fram på höger och som hade börjar svullna så jag ska gå några dagar med han..Och hoppas att allt blir bra snart......









                                                                                    / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0