Bloggen ser ut som ankskit!

Bloggen ser ut som ankskit just nu. men slängde bara ihop någonting som skulle iallafall likna en header. Mikaela är iallafall med på den nu iallafall så denna får duga till jag orkar sätta mig och fiska ihop en ny. 

På fredag ska jag hålla dressyrträning för en tjej, KUL! Alltid kul att få lära ut och speciellt nu när jag inte har någon ridbar häst här hemma som jag kan hålla på med. Så är ju desperat (haha) men ni fattar vad jag menar. Imorgon åker Linn mot holland för att stanna där (buhuuu), kommer sakna henne som tusan men är helt övertygad om att hon kommer få det kanon där borta! 

Och imorgon medans alla andra i min årskull ligger ochspyr och är bakis imorgon så kommer jag förhoppningsvis vakna och vara pigg och fräsh. Och då, om jag inte börjar må sådär illa igen vill säga, så bli det stan en snabbis imorgon. Har egentligen ingenting som jag verkligen måste köpa men åste ju fördriva tiden med någonting, höhö! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0