Deep fucking shit

Jag är så jävla sårbar just nu. Jag är vanligen en ganska kall människa som inte visar mina känslor så mycket. Jag brukar liksom inte vara den som bryr mig och tar hårt på saker. Men just nu reagerar jag på minsta lilla sak. Mina känslor bara väller upp över huvudet på mig och jag är nästan chockad över mig själv. Jag tror mest att det har att göra med att Armenia åker på lördag. Sedan åker min soulmate Linn till holland och blir kvar där heeeela sommaren oxh kanske lite längre för att jobba som hästskötare.

Jag försöker få ihop min sommar på bästa möjliga sätt just nu. Jag kommer inte ha någon häst, så planen är väl att kanske hitta någon man kan få rida litegrann, sedan har jag ju faktiskt all tid i världen åt att ta upp kontakten igen med gamla godingar som min fina och kloka vän linn sa. Men just allt kring Armenia blir så känsligt, jag vet liksom inte vad jag ska skriva för att ni ska förstå. Har så vansinnigt mycket tankar som jag bara vill skriva ner, men när jag väl försöker, så blir jag helt tom inombords.

Morgondagen kommer iallafall bestå av brännboll på skolan, sen är det bara att bege sig hem för att ta tag i allt som ska göras hemma innan lördag.

/Jessica


Kommentarer
Postat av: Moa

Vart ska Armenia åka? Hur länge blir hon borta?

Skulle vara kul om du kunde svara på denna fråga på bloggen Jessica :)

2012-06-08 @ 12:38:27
URL: http://moakampl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0