Förlåt.

Hej alla, jag lever tro mig! Jag har bara inte haft tid att vara inne på datan,bara på nätterna och då har jag glömt att blogga men nu är jag tillbaka.

Ni skulle verklingen ha haft bilder ifrån idag när jag red, han va så himla fin.Red barbacka och körde lite dressyr alltsåå gud säger jag bara, jag är så himla nöjd med min häst alltså. Måste få med mig Alva till stallet om någon dag så måste hon fota och filma. Går inte att beskriva hur duktig han va idag!!

I förrgår tror jag det va så hoppade vi också, han är jätte duktig och har en bra teknik, det är bara jag som inte riktigt kan.

 
 
 
/ Emelie

Kommentarer
Postat av: Moa

Ni är så himla fina!
Hoppas på att det snart kommer nya bilder på er två, ni är grymma alltså. Du är en utav mina förebilder Emelie, så grym i ridning och hantering utav hästar. Du gör ett jättebra jobb med Alex och det är bara du som förstår honom och kan göra ett bra jobb med honom. Skit i alla andra som kommenterar dumt, det ska vara du och Alex! Ni är som gjorda för varandra! Jag älskar att se på er två, bara genom dina bilder på er två tillsammans så känner man kärleken.
Kram på dig Emelie! Tvinga med dig Alva till stallet! ;)

2012-06-20 @ 22:17:17
URL: http://mkampl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0