Godmorgon!

Tur mikaela kom och styr upp bloggen här lite! Haha, nä men jag jobbar på en ny header faktiskt så ni vet. Har inte glömt mikaela ;) men är sjuk/matförgiftad eller något sånt där äckligt idag så sängen blir min bästa vän ett tag till innan jag orkar sträcka mig efter datorn för att fixa något. Har blivit väldigt lite sömn inatt så är ganska sliten.

Men det jag också ska klaga lite över är att idag tar alla i min årskull stundenten, kan inte gå in på facebook utan att bli avundsjuk och börja gråta. Men själv har jag tre år kvar innan jag får ta studenten. 19 år och tar studenten om tre år, hur sjukt?! Ja jag har sökt om till er som undrar. Just för att jag har ett drömjobb som jag iallafall vill försöka kunna prova iallafall. Nu ska jag återgå till att dö i sängen ett tag till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0