Gonatt folket

Slänger in ett snabbt inlägg bara. Har igentligen noll blogglust meeen gör det iallafall. Kanske mest för att jag har egentligen ingen intressant att uppdatera om direkt? Aja, whatever. Imorgon bär det av till stan för att jag inte har något bättre för mig. Far själv dessutom så blir faktiskt skönt, få gå runt på stan med musik i öronen och bara chilla all by my self! 

På kvällen har jag ingen aning om vad som händer, förmodligen ingenting. Och på fredag ska jag ju som sagt fara iväg och ha dressyrträning för en tjej + att det är min 19 - års dag också. Den lär ju inte heller firas, så rolig är jag! Om någon ens kommer ihåg den

Nä, är alldeles för på dåligt humör för att sitta här och spy ut mina sorger, ska ta tag i mitt liv och göra något vettigt, som att gå och lägga mig. 

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0