Hejhej! - Emelie

Hej alla där ute! Jag har tidigare bloggat på en blogg som heter teamEB men eftersom hästen jag hade är inte min längre.Men nu finns jag här på horsesouls med Jessica,vilket kommer att bli super kul.

Jag blev faktiskt idag ägare på en arabvallack som heter Alex. Alex är 21år men är pigg som en unghäst.Har bara ridit honom två gånger innan,men i förrgår bestämde vi oss för att köpa honom,och jag är såå nöjd.

Vem är jag då? ja,jag heter Emelie och jag bor också i en liten by i Norrland som heter Sveg, som även ligger i Härjedalen.Här bor jag med min mamma,pappa, lillebror,5 hundar och hästen. Jag är född 1997 och har alltså nyss fyllt 15år och ska börja nian till hösten. Många känner nog igen mig ifrån bdbn TeamEA och Lejonvindens.


Ja..såhär ser jag ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0