Hejhopp! /Jessica

Nu är bloggen redo! Jag har tidigare bloggat på http://armenias.blogg.se (bloggar fortfarande där men inte lika ofta längre.)Och nu är jag på denna blogg, tillsammans med Emelie! Jag heter då Jessica och jag har et polska halvblods stoet Armenia. Ni som har läst min blogg sedan tidigare vet säkert hela historien kring Armenia och köpet. Och jag tänkte att jag skulle dra lite snabbt om det. 

Jag köpte Armenia osedd, blev lurad (såklart) och när vi hämtade henne insåg vi att 4 dagar innan vi hämtade henne så kom hon direkt från polen. Hennes dåvarande ägare hade då sagt till oss att dem ägt henne i över ett år och då att hon stått här i sverige i över ett år. Dom sa även att hon var inriden och utbildad, vilket inte heller stämde. Hon var inriden, men inte utbildad. Så därför kommer Armenia att åka på tillridning/utbildning den 9 Juni på Cape. 

Armenia är ett polskt halvblod som saht, och hon 5 år gammal, f. 2007. JAg köpte henne den 19 februari 2012 så hon har inte varit min allt för länge! 

Jag då? Jo jag heter som sagt Jessica och jag bor i en liten by i Norrland. Bor där tillsammans med min mamma och pappa + min katt. JAg är född 1993 alltså snart 19 år (15 Juni!!!!!) Så ja. Och jag kommer väl blogga om det mesta som har med mitt hästliv att göra. Kommer dock inte handla så mycket om Armenia tyvärr men ska försöka få in så mycket som möjligt om henne då jag är och hälsar på henne osvosv. 

Är det någonting ni undrar över så är det såklart bara att skicka iväg en kommentar! 


Ni fick ingen charmigare bild än denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0