Lite seriösare inlägg!

Hej på er, kom på att jag inte har uppdaterat er särskilt bra. Har inte varit bra på dehär med seriös bloggning på några dagar, men nu ska jag ta ikapp hade jag tänkt! 

Jag har gjort om headern också, var så förbannat less på rosa, haha... Så har bara provisorisk header nu som ni får leva med ett tag. Får se om Emelie eller Mikaela kanske tar tag i en ny header. Men, nu har jag snart gjort klar också för idag ska jag iväg till min bror och fira han, mig och hans yngsta son. Jag och min bror fyllde år i fredags, vi är född på samma dag bara att han är några år äldre, haha! Och hans yngsta son fyller år idag! Så det bli gomat och tårtätning! Får se om jag kanske tar med kameran (tror det) så kanske blir lite bilder om ni har tur, beror på om jag orkar fota, haha! 

 

Ni ska även få er en uppdatering om Armenia, för jag har ju fått lite info om hur det går för min  häst! 

Men det hade jag tänkt ta i ett videoinlägg, försöka iallafall! Så vill ni ha info om armenia i ett videoinlägg? ;)

 

/Jessica


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja :D

2012-06-17 @ 14:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0