Mina mål med Alex ..

Jag sätter alltid upp mål jag ska klara av med min häst. Och nu tänkte jag göra det, mål jag ska klara av över sommaren. Och jag sitter och funderar på vilka mål jag ska klara av i sommar med Alex.

* Hitta det starka bandet emellan oss som jag och Bodi hade.
Det är ett viktigt mål tycket jag, känns hopplöst annars. Ryttare och häst ska ha ett band.

Det är de ända målet jag kommer på just nu. Men målet jag kom på, är det viktigaste. 

                   
                                                                              / Emelie


Kommentarer
Postat av: emelie

låter som ett vettigt mål!

2012-06-07 @ 17:27:36
URL: http://photoexperience.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0