sjundejunitvåtusentolv.

Hejsan,idag va det en vanlig skoldag för mig, två lektioner andvände vi för att tömma våra mappar,gud vad tiden går fort, om en vecka är det äntlingen sommarlov, och om ett år börjar jag gymnasium,tyvärr kommer jag att flytta härifrån. Menmen.

Senare ikväll ska jag ut och rida med två kompisar. Det är så himla skönt att inte behöva rida själv längre, efter att ha gjort det nästan varje gång i ett år så är det super roligt att rida med någon, och där man bor. Bodi stod ju ungefär 15minuter härifrån, och då åker man bil. Men alex står 4-5min härifrån och jag kan gå, superskönt.

Ska försöka filma honom lite i hagen så ni får se hur min prins ser ut.

        

                                                                                        / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0