Skit väder och en sur ...

Hej, vaknade för en timme sen men orkade inte kliva upp så jag låg kvar. Sen hörde jag hur det började på att spöregna, då menar jag verklingen spöregna så jag kastade mig upp ur sängen tog på mig ett par byxor och en tröja och sa åt pappa att vi måste åka till stallet och sätta på Alex täcke. Han börjar på att frysa så jäkla enkelt så han måste ha täcke. Och när vi kom ner till stallet så stod han där ihoprullad som en liten boll, haha han va ganska söt faktiskt. Så han får vila idag. :)

Tog mina vita converse nya är dom också, och dom blev smått förstörda, bra Emeliee!

Så nu sitter jag här och fular mig lite!





/ Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0