sköön dag.

Hej alla, förlåt för att jag har varit dålig på att uppdatera men har haft lite kasst internet, har varit hos Alex rätt mycket och har haft super mycket i skolan dom här sista dagarna, nu är det bara tre dagar kvar, äntligen!

Så jag gick hem nu och vilade lite och ska snart gå till Alex och kolla hur det är med honom. Igår red jag med en kompis en sväng i skogen,travade lite och benet är bättre, svullen men han verkar inte ha nå ont.

Tar med mig kameran till stallet och andvänder mobilen att filma lite :)

Juste, välkommen Mikaela till bloggen!! 

                                                                                                        / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0