Slänger in ett till inlägg! /Jessica

För att få lite liv i denna blogg så slänger jag in ett till inlägg! Har suttit hemma och pluggat idag. Har inlämningsuppgifter som ska göras och har fortfarande inte hunnit klart det, blöööh. Känns som att detta kommer bli stressigt att lyckas hinna klart med allting innan fredag, men bara att ta tummen ur röven och köra stenhårt! Det som inlämningsuppgiften handlar om är iallafall att vi ska skriva om att driva ett eget företag, och jag får verkligen inte ihop någonting. Du ska kunna räkna ut vad du kommer behöva för utrustning och vad allt ska kosta osvosv, en hel jävla massa! 

Men ska väl få ordning på det också någongång. Ikväll var det egentligen tänkt att vi skulle städa ur boxarna, men jag måste nog avstå det idag och ta min box imorgon (hoppas på att få sluta tidigt imorgon eftersom det är den sista riktiga dagen vi går) men vi ser väl hur det blir med det! Men boxen ska iallafall städas ur imorgon! Och Armenia far på lördag så måste börja smörja upp henne saker och kolla över vad jag ska skicka med och packa ihop allting. Åh, snart åker mitt hjärta..♥ Men jag ser det som en möjlighet för oss båda två, hon får proffshjälp för att kunna få en perfekt start inom ridningen, och jag får proffshjälp för att börja våga rida henne. 

Har en hel massa saker att göra och bli klar med. Så nu blir det snart middag och sedan är det bara att sätta sig ner och fortsätta med att försöka få ihop inlämningsarbetet på bästa sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0