Slänger in handduken

Ni får till imorgon på er att svara på frågorna, får jag tillräckligt många kan ja locka er med att jag kanske svarar på dom i ett videoinlägg!

Men kom just hem från stallet ungefär. Har tömt armenias box på spån och torv så på söndag ska dom skuras. Imorgon borstar jag och linn upo armen och finslipar hennes man osv och sedan lastar vi för att börja rulla till övik. Klockan 10.00 är planen att vi ska fara, och efter att vi lämnat henne på cape så ska vi tydligen vandra på stan i övik ville pappa. Så blir en tidig morgon imorgon igen för min del.

Så nu ska jag slänga mig in i duschen och sedan hitta någon bra serie att somna till.

Btw, funderar på att trolla fram ett av mina magiska åsiktsinlägg så har ni något ni vill att jag ska skriva om så hojta till! Ska även få ihop lite filmer på armenia som jag har på telefonen så imorgon kanske ni får er en film också! Gonatt på er!

/Jessica


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är jätte fin!

2012-06-09 @ 19:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0