Snart i övik

Sitter i bilen just nu. Armenia står i transporten och vi har inte så överdrivet långt kvar innan vi är framme i övik för lämna ammisen. Med viss övertalning så fick vi in henne i transporten. Jag förväntade mig nästan det värsta när vi skulle lasta men det gick jättebra! Jon bråkade ingenting faktiskt och vi tog det bara lugnt (nästan, jag blev lite nervös och mitt självförtroende svek mig litegrann).

Så snart blir hon öviksbo. Är själv väldigt nervös men ska försöka att ta djupa andetag och slappna av. Detta är nog enda uppdateringen ni får nu under förmiddagen, för efter vi lämnat ammisen ska jag shoppa bort mina sorger (haha) över att ha lämnat henne.

/Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0