Svar på fråga!

Anonym om Frågeinlägg! /Jessica:
Hur länge ska din häst vara borta?
Och vad ska hon göra?

Hur gammal är du?:)

SVAR: Tanken är att Armenia blir borta till 15 augusti från och med idag. Om det förlängs eller förkortas återstår att se :) Hon åker till Cape hästsport för att "ridas in" eller hur man ska säga. Dom ska rida henne och känna av lite hur hon är och utbilda henne litegrann :) 

Jag är 18 år, fyller 19 den 15 Juni :)

/Jessica

Liten eftersläntare kom in med frågor så slänger in dom här!

Skulle du kunna äta en snigel för alla pengar i världen?
SVAR: Ja, om jag verkligen fick alla pengar skulle jag inte tveka en sekund! 
gillar du korv?
SVAR: Nejdu! 
vilken häst ras tycker du bäst om?
SVAR: Halvblod tror jag.. 
va är det bästa med armenia?
SVAR: Hm.. Att hon alltid försöker! 
hur gammal är hon?
SVAR: Hon är fem år :)

Kommentarer
Postat av: frågor till jessica

Skulle du kunna äta en snigel för alla pengar i världen?

gillar du korv?

vilken häst ras tycker du bäst om?

va är det bästa med armenia?

hur gammal är hon?

2012-06-09 @ 23:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0