svar på frågestund.



Det kom lite fler frågor efter jag hade gjort videon och jag orkar inte göra om den för tredje gången så på dom svara jag såhär :

Vad gör du på vardagarna?
För det mesta sitter jag hemma forever alone om jag inte är i stallet, tycker inte om att vara med kompis på fritiden oftast, men brukar vara ute och knäppa kort och hjälpa mamma med saker.

kan du visa bild på hela din familj?
Kan jag väl :)

Vad ska du jobba med?
Åhhh vilken svår fråga, jag vet faktiskt inte!

Hur började du rida?
Det kom jag inte ihåg.

Berätta hur du fick Alex?
Asså det va egentlingen meningen att jag bara skulle hjälpa en tjej att ha honom i en månad sen skulle en annan tjej ta honom, men jag blev stört kär :D

Vad gör du nu?
ligger i sängen och lyssnar på musik.. Och är inne på Facebook ;)


                                                                                      / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0