Grattis till mig!

Sorry för att det inte blev något uppdatering från mig igår! Men for till stan och det som fick följa med hen var en bh, skor och ett par uuuuuuuuuuuuuuuuuursnygga jeans shorts, älskar dom!

Idag fyller faktiskt jag år, mamma och pappa överaskade mig med tårta och välbehövliga presenter! Fick en jättesöt liten sommarklänning, muffinsformar (ja,jag tycker om att baka), en receptbok, en sportbh och bäst av allt EN RESA TILL HOLLAND FÖR ATT HÄLSA PÅ LINN!! :'''D och nu ska jag börja fagen med att pussla ihop lite övningar till dressyrlektionen som står på schemat! :) /Jessica

Kommentarer
Postat av: Malin

Ååå! Gu va snälla dina föräldrar är! GRATTIIIS!!!

2012-06-15 @ 10:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0