We have to take these cards ourselves and flip them, don't expect no help.

Hej, jag heter Mikaela frohm och ska blogga här med Jessica och Emelie. Jag har ridit i 10år och haft egen ponny i 4år, min första och även nuvarande ponny heter Lilla Li, hon är född 1989 och är utb LA/MSV, hon kommer stå kvar hos mig ända tills hennes tid är kommen. Förra förra sommaren köpte vi en till ponny som heter ridgehill dudley. Han var inte så bra inriden väldigt pigg och svår så jag kämpade ett år med honom och avslutade våran tid med en tävling som vi nollade. Sålde honom till Lena kamensky i Uppsala, hopptränar för henne nån gång i månaden och hon berättar hur det går osv, han kunde inte fått de bättre iallafall.
Jag kommer skriva mest om Lillan men även om dom ponnysar jag tävlar för vindeln, de blir lite smått och gott. Hade bra hejs:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0